Huvitav kirjutis. Mõned mõtted:
Ühelt poolt, mängijal on väga tihti soov (ja ka õigus) kasutada oma persooni oskusi, kui sa tal seda teha ei lase, siis sa võtad tema käest midagi ära ja see ei ole ilus
Teiselt poolt, kui GM ka ise arvab, et kompromiteeriv ese peaks tegelikult seifis olema, siis ta teeb mängijale ülekohut. Omamoodi imelikud on ka juhtumid kus GM ise ei oma põhjendust sellele, miks "eriti tähtsad esemed" on prügikastis või siis seifis, mis imekombel lihtsalt avaneb (kuigi peaks olema kaitsud parima tehnoloogiaga).
Mõlema juhuse puhul oleks elegantsem, kui uks tuleks naeruväärselt lihtsalt lahti, sest keegi on seda hiljuti muukimas käinud ja luku ära rikkunud, ühel juhul viis muukija "tähtsa eseme" kaasa ja teisel juhul viskas põgenedes prügikasti, et mitte olla kätte saadud "tähtsa esemega" käes. Alarm võib soovi korral käima minne või siis ka mitte. Mõlemal juhul saavad mängijad teada, et kusagil on keegi, kes oskab hästi muukida, esimesel juhul on "ese" tema käes, teisel juhul võib see muukija mingi aja pärast tagasi pöörduda "eset" prügikastist ära korjama ja võimalik, et on oodata ka seifi omanikke "eseme" asukohta kontrollima või siis seda otsima. On veel võimalus, et "ese" on ikkagi seifis, sest muukija pidi põgenema enne kui ta seifi päris lahti sai. (Fantaseerisin siin veidi