Süsteem, mida kasutasin ja millele Xan ülalpool viitas oli leitud netist ning link siin:
http://zioth.com/roleplay/massCombat.txt. Parandasin allolevat posti oluliselt, kuna peast mäletasin valesti.
Vaenuveäd jagati gruppideks, millele anti üks vise iga lahingutegevuse kohta üksteise vastu. Boonuseid ja miinuseid anti suhtleiselt paljude erinevate lahniguaspektide kohta nagu vägede tüüp (ratsanikud on tugevamad kui jalaväelasied jne.), juhi kogemus, PC'de kaasasolek väesalgas, maagia kasutusvõimalused, maastikul asetsemine, vägede hulk/suhe, väekontingedi kogemus, kaitserajatised...
Kokkuvõttes seati olukord ette (a la: see väerühm ründab seda asukohta kus on too väerühm) ning arvestati siis vastavalt lahingus osalevate poolte plussid miinused kokku. Seejärl veeretati protsenti ning saadigi tulemus.
Vastavalt sellele, et milline oli koondtulemus selgus:
1. Kes võitis
2. Palju oli langenuid
3. Milline on vägede väsimusaste
Kui mõlemad väed püsti jäid, võisid nad uue lahinguvooru ette võtta.
Selle süsteemi puhul võttis peamiselt aega boonuste arvestamine, kuid viskeid oli iga kord vaid üks ning nii sai mitmetuhandeliste vägede kokkupõrge suht mõistliku ajaga lahendatud.