Teemat arutades oleme välistanud looduses mängimise.
Elu on näidanud, et heitlikud ilmastikuolud teevad oma kurja töö.
Süsteem peaks üks olema, sest kogu stoori peaks olema sama.
Kolm episoodi ühest seiklusest.
4ed on jah taktikaline võitlusmäng, aga samas see otseselt ei piira
rollimängulist suhtumist. 4ed on tunduvalt lihtsam kui 3.5ed,
seega ei kulu liigset aega mängumehaanikale.
Olekski põnev nii, et 3 erinevat mängujuhti seavad mängijad erinevat
sorti probleemide ette: kord on taktikaline võitlus, kord diplomaatia.
Chaare peaks minu arust saama teha mängijad ise.
Lisaks: kõrvalmänguks võiks olla chaaride duell, kus gladiaatorid selgitavad
välja parima.
Jah, ma olen hack'n'tactical'slash tüüpi mees, aga see ei ole rohkem vale
kui pühenduda peamiselt rollimängulistele elementidele.