Leht 1 koguhulgast 4
milline on sinu arvates halb mängujuht?
Postitatud:
12:00 30. Okt 2003
Postitas surra
tegin selle teema selleks, et mängujuhid teaksid, millest võiks hoiduda ning mida teistmoodi teha.
Postitatud:
12:20 30. Okt 2003
Postitas Mimic
Teemast niisama ei piisa, kirjuta sinna ikka midagi sisse ka
Aga eks ma siis tee teema lahti: Olgu raudteega, kuidas on, aga demosid ei tohiks GM eriti teha. Ehk siis pikad jutud teemal: Nii, nüüd tulevad ruumi 72 ogret ja seovad teid kinni enne kui te jõuate arugi saada ja viivad teid Kurja Nõia Lossi (tm) ja te nõustute Kurja Nõia pakkumisega mitte surma saamise eest tema heaks töötamisega. GM peaks oma tahtmist läbi suruma nii, et mängijaile jääks illusioon vabast tahtest
Postitatud:
12:34 30. Okt 2003
Postitas Payl
Nõuanne mängujuhile:
Pigem olgu kümme koboldit kelle mängijad ise alistavad kui kakssada kelle alistamisega ainult MMTde (mittemängijategelane TM) abiga toime tullakse.
Lase mängijatel särada. Drägun on siiski teater, milles mängijad kesksel kohal, mitte pealtvaatajarollis, peaksid olema.
Postitatud:
12:46 30. Okt 2003
Postitas higgins
Postitatud:
13:30 30. Okt 2003
Postitas Teemon
Postitatud:
13:48 30. Okt 2003
Postitas Mimic
Postitatud:
14:07 30. Okt 2003
Postitas Payl
Postitatud:
17:54 30. Okt 2003
Postitas Irve
Juhised:
Otsi igat reeglit raamatust taga, võimalikult kaua, nii, et mängijad hakkavad juba mänguvälist juttu ajama.
Oma lemmik-kõrvaltegelasi hoia mängijate kiuste vägisi elus. Näiteks kui keegi lõikab tal kõri läbi, siis ruuli, et tal oli mingi tingimuslik teleport või siis et tal oli kõris raudplaat. St NPC peab surema siis, kui tal on selleks sinu poolt määratud aeg.
Ära kirjelda.
NPCde salarünnakuid korralda nii, et mängijatel ei ole mingit võimalust näiteks vangi langemisest pääseda, kui nii kavatsed.
Kaitse oma plotti täiega, st mängijad peavad minema mööda sinu rada!
Pahanda mängijate peale, kui nad seda rada mööda ei lähe.
Mõnita oma mängijaid.
Kindlasti on veel juhiseid, lihtsalt hetkel ei tule.
Postitatud:
13:01 31. Okt 2003
Postitas surra
käitu mängijatega yleolevalt, sina oled ju jumal ja kõik käib sinu naba ymber. jätka sama suhtumist ka mänguvälises suhtlemises.
rõhuta oma mängujuhi staatust igal võimalusel.
tapa persoonid, kui nende mängijate toimimine sulle ei meeldi, selle asemel, et nendega mänguväliselt sel teemal sotid selgeks rääkida.
kriisisituatsioonides hoia mängijaid elus nii, et ka nemad sellest aru saavad.
Postitatud:
22:39 2. Nov 2003
Postitas hallsilm
Hea DM
Postitatud:
4:19 3. Nov 2003
Postitas Mayhem
Postitatud:
9:52 3. Nov 2003
Postitas Vamos
Postitatud:
11:40 3. Nov 2003
Postitas hallsilm
Postitatud:
12:45 3. Nov 2003
Postitas Ghil
Meenutades
Postitatud:
4:12 4. Nov 2003
Postitas Mayhem
Seda juttu lugedes meenub mulle eriti jube varjant DM-ist, kellega sai juhtumisi paar sessiooni mängitud. Nimelt tüüp pidas D&D mingiks võidu mänguks, kus DM on mängu võitja siis kui kõik PC-d surnud on!