D6-Fantasy
Postitatud: 6:44 5. Dets 2003
See teema oleks siis kõigi nende koondamiseks, keda huvitab fantasyhõnguline D6.
Alates Star Warsiga tutvumisest on mul kõhus kasvanud tunne, et selle (ilma mängutehniliste klasside ja leveliteta puhtalt stati- ja skillipõhine süsteem) süsteemi näol on olemas parem eeldus rollimänguks ning karakteri- ja looarenguks kui klassikalises (A)D&D-s, editsioonist sõltumata. Tunnet toetasid eredad GM-mise ja mängukogemused SW-s.
Leidnud D6-e, kammisin internetist materjale teiste "alternatiivsete" süsteemide, samuti ka D6 fantasy kohta. Kõigel, mis leidsin, olid omad head küljed ja puudused, seega olen hakanud panema kokku isiklikku kollektsiooni D6 reeglitest fantasy maailma jaoks.
Praeguseks on olemas piisavalt reegelid, et ma julgen hakata tegema nende baasil mängu. Arvestades, et D6 tuumik on lihtne ja põhineb DC-del, on neid reegleid siiski veel vähevõitu ja mängutestimine ja asjalikud kommentaarid on teretulnud. Enamus reegleid on hetkel kahjuks kirjas mu peas, kuid juba mitmendat päeva imbuvad nad seal PDF-failidesse ja vartsi saan üht-teist huvilistele tutvumiseks üles riputada. Samuti püüan panna kokku väikese manifesti oma kandvatest ideedest, mis oleks sissejuhatuseks ka D6-süsteemi võhikutele.
Seniks aga võite esitada asjalikke küsimusi või niisama uudishimulikult mõmiseda.
L.
Alates Star Warsiga tutvumisest on mul kõhus kasvanud tunne, et selle (ilma mängutehniliste klasside ja leveliteta puhtalt stati- ja skillipõhine süsteem) süsteemi näol on olemas parem eeldus rollimänguks ning karakteri- ja looarenguks kui klassikalises (A)D&D-s, editsioonist sõltumata. Tunnet toetasid eredad GM-mise ja mängukogemused SW-s.
Leidnud D6-e, kammisin internetist materjale teiste "alternatiivsete" süsteemide, samuti ka D6 fantasy kohta. Kõigel, mis leidsin, olid omad head küljed ja puudused, seega olen hakanud panema kokku isiklikku kollektsiooni D6 reeglitest fantasy maailma jaoks.
Praeguseks on olemas piisavalt reegelid, et ma julgen hakata tegema nende baasil mängu. Arvestades, et D6 tuumik on lihtne ja põhineb DC-del, on neid reegleid siiski veel vähevõitu ja mängutestimine ja asjalikud kommentaarid on teretulnud. Enamus reegleid on hetkel kahjuks kirjas mu peas, kuid juba mitmendat päeva imbuvad nad seal PDF-failidesse ja vartsi saan üht-teist huvilistele tutvumiseks üles riputada. Samuti püüan panna kokku väikese manifesti oma kandvatest ideedest, mis oleks sissejuhatuseks ka D6-süsteemi võhikutele.
Seniks aga võite esitada asjalikke küsimusi või niisama uudishimulikult mõmiseda.
L.