See teema siis D6-fantasy süsteemi relvade üle polemiseerimiseks. Võttes arvesse mõningaid Tanni märkusi, panin tutvumiseks üles alternatiivse tabeli mõnede korrektuuridega (Jaotus "Work in Progress" leheküljel ). Muudatused punasega:
* Ogadega morningstar teeb vähem dämmi - ogad püüavad kinni osa löögijõudu, samas ei ole üldjuhul tegemist isegi noatera pikkuste teradega, vaid pigem ... nagadega või naeltega, mis ise teevad suht-koht vähe P dämmi. Nende mõte on eelkõige hirmutamine ja siis ka teatud turvisest läbi löömine.
* Pick hakkas tegema rohkem - 2D+2 dämmi
* Longsword teeb vaikimisi rohkem S-tüüpi dämmi (2D+2) kui B/P (2D) - St tegemist on lõikerelvaga, mis turviseta vastase katki lõikab. Kui vastasel on turvis, tuleks kaaluda paksema teraga relva soetamist (S,B,P 2D) ja rüütlitle vastu juba spetsiaalset torkeversiooni (S 2D, B,P 2D+1). Longsword on endiselt kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega: lihtne kasutada, teeb korralikult dämmi, eriti turviseta vastaste vastu (turvis on kallis asi) ja vajadusel on võimalik sama skilli pealt kasutada spetsiaalversioone.
* Ka bastardist on saadaval turvise läbistamiseks mõeldud versioon (S 2D, B,P 3D). Parandage mind kui ma eksin, aga bastardit kasutati piigiformatsioonide laialiajamiseks ja raskes turvises vastaste vastu - mitte otseselt lõikerelvana. Seega bastardist erinevalt longswordist, lõikamiseks mõeldud versiooni pole.
* Vikat on nüüd valus lõikerelv (S 2D+1) kuid torkamiseks ebaefektiivne (P 1D+1)
L.