Nii... lisan siis veel ühe kollikese siia ja uuk... ootan kriitikat ikka jälle
Tegemist ühe ammuse elukaga kellega mul ei õnnestu rändureis KUIDAGI kokku viia... kipuvad teised enne maha surema või siis kuhugi mujale suunduma enne... tegin ta 3,5 tarbex ümber... peax vastama reeglitele enam-vähem...
Large Giant
Hit Dice: 5d8+25 (47 hp)
Initiative: +1 (+1 Dex)
Speed: 30 ft. (6 squares), climb 25 ft. (5 squares)
Armor Class: 16 (-2 size, +1 Dex, +7 natural), touch 9, flat-footed 15
Base Attack/Grapple: +3/+15
Attack: Slam +10 melee ( 1d10 +8 )
Full Attack: Slam +10 melee ( 1d10 +8 )
Space/Reach: 10 ft./10 ft.
Special Attacks: Throw rocks +1 ranged
Special Qualities: Damage reduction 5/+1, low-light vision, perfect climb
Saves: Fort +9, Ref +2, Will +0
Abilities: Str 26, Dex 13, Con 20, Int 6, Wis 9, Cha 7
Skills: Craft +2 (stoneworking), Hide +0 (kivide vahel ning kivise pinna taustal Hide +5), Listen 2, Spot 2
Feats: Die Hard,Improved Unarmed Strike
--------------------------------------------------------------------------------
Environment: Any mountains
Organization: Solitary
Challenge Rating: 4 või 5 (kahtlen selles natuke veel)
Treasure: None
Alignment: Always neutral
Advancement: 6-10 HD (Large); 11-15 HD (Huge)
Level Adjustment: -
Kivimurdja elab üksinda ja tunneb mõnu kivilahmakatega mängimisest. Nendest ehitab hiid kõikvõimalikke sambaid ja rohmakaid kujundeid. Oma “teoseid” kaitseb Kivimurdja kiivalt. Reeglina tasub tema elupaigas heaga eemale hoida kuna tolle olendi mõistus on ülimalt ettearvamatu. Peaksid sa vaid kasvõi kogemata sattuma mõnda tema üllitist natukenegi vigastama... saadab sind kindlasti korralik kivirahe ning üks vihane, mitte just kõige väiksemat sorti skulptor. Konflikti on võimalik kergelt vältida. Kui näed veidraid, suuri kivilahmakatest ehitisi kuskil kõrgumas, jaluta vaikselt eemale. Kivimurdjat end on võimalik golemiga kergesti segamini ajada, parkunud nahk kaetud tihedalt kivitolmu ning tükkidega, turske kehaehitus, tohutud kämblad, natukene ebaproportsionaalselt pikad käsivarred, küürus selg, madal laup ja tahumatud näojooned.
Combat
Loomu poolest häbelik ja mitte eriti sotsiaalne olevus nagu ta on, peidab Kivimurdja end kedagi nähes harilikult kaljulahmakate vahele ning jälgib "galerii" külastajalt umbusklikult kasvõi tundide kaupa. Kui aga tema suhtes väljakutsuvalt suhtuda, tema teoste üle naerda (kui ta sellest aru saab), neid vigastada, või siis hiidu ennast rünnata, kasutab olend kontrollimatult kogu oma jõudu, loopides raevunult kivilahmakaid (veereta d6, määratlemaks, milline kivi elukale parasjagu kätte satub: 1-3 small, damage 1d6/x2, range 40ft; 4-5 medium, damage 1d8/x2, range 20ft; 6, large, damage 1d10/x2, range 15ft). Kui vastased lähemale jõuavad, laseb Kivimurdja käiku oma võimsad rusikad. Terve lahingu jooksul üritab olend tasapisi liikuda lähima kaljuseina suunas ja kui tema elupunktid on vähendatud 15-ni või alla selle, üritab Kivimurdja põgeneda, mööda kaljuseina ülespoole ronides. Kui Kivimurdja on piisavasse kõrgusesse roninud, jätkab ta kivide loopimist seni kuni on vastased eemale peletanud.
Damage Reduction 5/+1(adamantine) (Su): Kivimurdja nahk on nii paks ja nii tihedalt kivipuruga kaetud, et metalse relvaga sellest korralikult läbi ei raiu. Selleks on tarvis maagiliselt töödeldud, või adamantiinist valmistatud relva.
Perfect Climb (Ex): Climb check vajalik vaid juhul kui Kivimurdjat vigastatakse samal ajal kui too mööda kaljuseina ronib või siis kui ta parasjagu selle külge klammerdunud on. Sel juhul climb check vs damage või monstrum kaotab pinna ning kukub, tema eriline omadus vabalt mööda seina ronida toimib vaid naturaalse kiviseina puhul.