Leht 1 koguhulgast 1
Kuidas tekib teie mängitud tegelane?
Postitatud:
1:05 12. Mär 2004
Postitas Irve
Postitatud:
1:38 12. Mär 2004
Postitas Shadow
Postitatud:
15:53 12. Mär 2004
Postitas Payl
Postitatud:
16:03 12. Mär 2004
Postitas ohpuu
ma usun, et need tegelased, kellele ma tõesti mingisuguse korraliku iseloomu olen suutnud tekitada (kaks-kolm on sellest asjaolude kehva kokkulangemise tõttu ilma jäänud), on saanud selle ikkagi mingisuguse kombinatoorika toel.
kõigepealt tuleb ju statid ära jagada, mis on tugevamad ja mis on nõrgemad alad ja kuhu alla mida või palju panna. sealt selgub juba yht-teist. kui pea ei võta, kyll siis jalad võtma peavad. kõige tugevamaid statte tuleb puhtas rollimängus ju kah tarvitada, kas või kätt suruda, et teada saada, kes siis Tegelikult kõige tugevam on. seega: statt on kõrge -> teda kasutatakse kogu aeg -> tegelasel on olemas mingi komplekt kindlaid harjumusi.
sama käib põhimõtteliselt ka oskuste kohta. kui oskad midagi hästi, siis meeldib sulle tõenäoliselt seda ka teha (või siis vastupidi: sa pead kogu aeg endale paari leivanumbriga elatist teenima ja tegelasel tekib rutiini ja tydimuse tunne: "oeh, jälle pean ma selle jamaga tegelema" ja muutub kiuslikuks).
peale selle on valida igasugu mentaliteetide ehk meelelaadide seast, mis kas konkreetses maailmas olemas on või kohaldada mingeid meie maailmast pärit mentaliteete ja ellusuhtumisi sellesse maailma, kus parasjagu mängitakse. see käib yhteviisi nii ametite kui maailmavaadete kohta. nt kuidas Johnny Depp Sleepy Hollow's teadlast ehk võlurit mängis. kindel maailmanägemise viis, kergesti skematiseeritav ja rakendatav.
monomaane on muidugi kõige lihtsam mängida, kes kogu maailma näevad mingi kitsa prisma kaudu ja otsivad kõikjalt seda, mida nad juba teavad-tunnevad. keelevõlur, lihtne lambakarjus maalt vms. kui ei leia, mis tuttav ja tuntud, satuvad plindrisse ja käituvad ebaadekvaatselt.
Postitatud:
18:04 12. Mär 2004
Postitas Thoren
Siiani mis mina teinud olen...asisemad tegelased on tulnud ikkagi sedamoodi, kui see tegelane on "tulnud" minu juurde. Sealt edasi olen ma tema peale mõelnud, tutvunud temaga.
Tegelane saab üheks minu osaks, ma vestlen temaga oma mõtetes. Ta elab minus.
Mängu ajal ma kehastungi tolleks tegelaseks, muutun kui võib nii öelda. Vähemasti ma katsun mängu ajal olla too tegelane ning mitte mõelda mänguväliseid asju jne. Konkreetselt näen kõike läbi tolle tegelase silmade, mõtlen nagu tema mõtleks jne.
...
Samas on see meetod tekitanud mulle pähe päris paar tegelast, kes aegajalt tahavad nii öelda välja tulla, kuna alati ei saa siis on natuke jama.
Aga läbi selle meetodi olen saanud ka oma siiani parimad rollimänguelamused.
Postitatud:
22:14 13. Mär 2004
Postitas veiko100
Postitatud:
22:36 13. Mär 2004
Postitas Sharker
Postitatud:
0:13 14. Mär 2004
Postitas Irve
Postitatud:
0:38 14. Mär 2004
Postitas Shadow
Ideaalset? Oi ei... Siinkohal paar katkendit mängukroonikast, näide, kuidas üks bard toidukonkurenti likvideerib.
Hommikulauas kohtume ühe ilusa ja edeva noormehega. Olevat rändlaulik. Thekla haistab temas toidukonkurenti. Ja veel tema enda territooriumil. Selgub, et noormehel on õhtuks kõrtsis etteaste kokku lepitud.
Thekla läheb kõrtsi tagasi ning hakkab bardiga flirtima. Too võtab kenasti vedu. Hoopleb oma vägitegudega. Thekla vahib teda vaimustunud silmadega, õhutab teise edevust ja kallab aga noormehele veini juurde. Bard räägib, et põhja huntinimesed olla hobusesuurused ja inimesepeaga ning et tema on neid möödaminnes mitu tükki maha löönud. Kui bard juba parasjagu purjus on ja ettepanekuid hakkab tegema, on Thekla lahkesti nõus ta natukeseks enda poole viima. Lähevadki Thekla koju. Thekla paigutab noormehe kenasti voodisse, palub oma emal talle hommikuni täisteenindus organiseerida ning laseb ise jalga.
Hommikul ilmub välja vägeva pohmakaga bard, kellele lisaks kõigele muule on hommikul kopsakas arve esitatud, ning lohistab end kõrtsmiku epistli saatel üles magama. Thekla hiilib talle tuppa järele, kohendab noormehe tekki, häälestab tema kitarri …khm… natuke ringi, silitab noormehe lokke ja läheb alla tagasi. Kõrts tundub hetkel kõige turvalisema paigana. Bard üritab küll pärast mõnetunnist magamist esineda, kuid sellest ei tule eriti midagi välja. Thekla on lahkesti nõus olukorda päästma ja esinemisjärge üle võtma. Kõrtsmik ei taha talle maksta. Thekla lubab oma saamatajäänud palga arvelt kõigile kõrtsisviibijatele kannu tasuta õlut. Kõrtsmik viskab tüdrukud vihaga kesköö paiku kõrtsist välja. Theklal on kahtlus, et kõrtsmikule on keegi maksnud, et ta seda teeks. Neiud tõstetakse kõrtsist poolvägisi välja.
P.S. Mis puutub Thekla kodus bardile osaks saanud täisteenindusse, siis... selle tütarlapse ema on linnas tuntud ja lugupeetud äriomanik. Talle kuulub Estara parim avalik maja.