Leht 1 koguhulgast 1
krati stat-id
Postitatud:
8:17 17. Mai 2004
Postitas surra
hoi!
mis arvate - milline võiks 3.ed-i järgi eesti rahva üldine lemmik - kratt?
Postitatud:
8:34 17. Mai 2004
Postitas Starfild
Milline kratt aluseks võtta? Kas Kivirähu või hoopis mõne Eesti muistendi? Kivirähul see jama, et INT on väga erinev. Ja STR näiteks. Kas rehepapi enda Joosep, kes asjalikku juttu ajas, aga samas vana ja väeti oli või siis see suur, kes aia vahele jäi
...
Postitatud:
18:42 17. Mai 2004
Postitas Oberon
On selline custom loits:) Selle krati statsid on selgelt välja arvutatavad.
-----------------
Gond'i Usin Kratt
School : All ( Ainult Gondi Preestrite loits )
Level : 1
Components : V,S,M
Duration : Special
Casting Time: 2 round
Range : 50 Yardi.
See preesrti loitsu abil saadab Gond oma preestrile appi ühe krati , kes preestri eest lihtsamaid töid ja tegemisi
ära teeb. Ikka selleks, et preester saaks ise tähtsamatele asjadele pühenduda.
Kratt on väike (Small) 1 jala ( ~30cm) pikkune tegelane, kellel on 2 kätt ja jalga, pea ja kere.
Tal on parasjagu tumedat karvkatet. Tavaliselt rohelised silmad. Võib varieeruda ( DM soovil).
Teravate otsetega pisikesed kõrvad.
Käte siruulatus : 1,5 jalga.
Jalgadel ( spagaadis ntx) : 1 jalg.
Sõrmed on piisavalt pikad et korralikult ümber võtta Tollipaksusest torust.
Varbavastega tehakse sama trikk kuni 3/4 tolli paksuse toruga.
Hingamiseks vajab õhku. Ja ekstremaalsed temperatuurid on pahapaha.
Liikumiskiirus : 6 ( koormamata )
Hüpata üles: kuni 3 jalga
hüpata edasi : kuni 9 jalga.
Suudab tõsta : 20 lb
Lohistada : 40 lb
Niipalju siis füüsilisest poolest.
Mõistust on kratil niipalju , et ta saab alati aru Caster'i native languagest.
Ta ise ei räägi midagi. Ei vasta küsimustele ka peanoogutustega ( analoogiaga).
Kratt saab aru ja oskab täita lihtsalt ülesandeid mida Caster ( ja ainult caster) talle jagab.
Ta teeb tööd usinalt ja Hoolikalt kogu oma võimete kohaselt üritades saavutada parimat
resultaati. Ta ei ole profient millegagai ning töö kiirus sõltub olukorrast.
Võib kasutada Lihtsaid tööriistu. On osavate näppudega ( oskab sõlmi teha , tikkida ei oska).
Intelligents on igast asjade tarbeks määratud numbriga 3. Ja on kuulda , et end veest leides õpivad
kiiresti ujuma ( 25% neist vähemalt õpib).
Kratt on ara loomuga ja kui miski teda ohustab poeb peitu/jookseb ära. (DM'i otsus)
Ja ta suudab tunda kui caster ta meelega ohtu saadab - siis ta ei lähe (DM'i otsus).
Successful Hit dispellib ta automaatselt.
Duration ja Materiaalne komponent.
Esimene variant :
1 copper piece = 1 tund ( maksimaalseslt 10 copperit leveli kohta ) [1sp=10cp, 1gp=100cp töötavad ka]
Teine variant:
1 toidukord = 3 turni ( maksimaalselt 1 toidukord kolme leveli kohta) [variatsioonid DM-otsusega]
1 toidukord = 4 lb tahkemat toitu JA pool gallonit puhast vett.
Kratt peab saama iga 3 turni tagant 5 roundi puhkust : sööb sel ajal.
Postitatud:
0:13 21. Mai 2004
Postitas hallsilm
Postitatud:
0:24 24. Mai 2004
Postitas traat
siis on veel olemas puuk. see, kes käib lehmadelt piima imemas ja siis oma peremehe piimapütti viib.
krati tegemise kohta on rahvaluulearhiivis üsna palju materjali, samuti tema võimete ja immuunsuse kohta rünnakute suhtes. näiteks olevat aidanud ainult hõbekuulid...
see on koht kus vahvad LERSi tegelased võivad anda referatiivse uurimustöö oma õpilastele. teema: krati erinevatest liikidest rollimängu taustal. kask suunda uurimuseks (vastavalt kalduvustele) - mängusisuline ja mängutehniline
Postitatud:
9:07 16. Dets 2004
Postitas uuk
Postitatud:
12:40 16. Dets 2004
Postitas ohpuu
kratt sööb putru, võiga loomulikult. kratt sööb kõige paremat sööki, mida teenrile anda ei raatsita. lugu on, kuidas sulane sõi pudru, mida talle ei antud, talle anti mingit lurri syya, korralik tangupudru tehti kyll, aga viidi laka otsa peale. sulane läks sõi selle ära ja roojas sinna asemele. siis tulid kratid, selles loos on alati kaks kratti. yks ytleb: "äk!", teine aga, et "puk!" (et puder), lõpuks saab teine ka aru, et täitsa äk on, panid maja põlema, ise läksid rattarummu sisse. sulane kuulis nende nõu pealt, kui maja põlema panna tahtsid, viskas rattarummu kah tulle põlevasse majja.