D6/GFx: massilahingute reeglid
Postitatud: 19:54 21. Okt 2004
Hei,
kes veel mäletab, siis aretan oma lõbuks ja oma tarbeks kuueste täringute ja West End Gamesi D6 süsteemi põhjal aimemaailmale sobivat mängusüsteemi. Kuivõrd D6 on WEG-i kaubamärk, võtsin kasutusele tähekombinatsiooni GFx 8loe kodukalt).
Kui keegi selle vastu huvi tunneb, siis lihtsalt väike märkus - lisasin massilahinguid puudutavad reeglid, mis leiate siit:
seal kõige lõpus.
Kes ei viitsi lugeda, siis lühike ülevaade: iga üksuse puhul tuleb teha paar kalkulatsiooni ja panna paika selle keskmine suurus, relvastus (dämmivõime) jms parameetrid. Edasi opereerib iga üksus enam-vähem nagu individuaalne seikleja. Löömiseks ei kasuta ta aga oma relvaskilli, vaid oma liidri taktikaskilli (sõltuv peakujust ehk Wisdomist). Erinevate manöövrite tegemiseks jällegi liidri juhiskilli (sõltuv näokujust ehk Personalityst). Mõlemale skillile saab sõltuvalt üksusest ja situatsioonist erinevaid boonuseid - parem relvastus, turvised või taktikaline positsioon ilmnevad justnimelt nii.
Süsteemi olen katsetanud ca 200 osalisega lahingus ja peamist funktsiooni - olla mõistlikult reaalne ja võimalikult kiire - täitis ta hästi.
Parimad,
kes veel mäletab, siis aretan oma lõbuks ja oma tarbeks kuueste täringute ja West End Gamesi D6 süsteemi põhjal aimemaailmale sobivat mängusüsteemi. Kuivõrd D6 on WEG-i kaubamärk, võtsin kasutusele tähekombinatsiooni GFx 8loe kodukalt).
Kui keegi selle vastu huvi tunneb, siis lihtsalt väike märkus - lisasin massilahinguid puudutavad reeglid, mis leiate siit:
seal kõige lõpus.
Kes ei viitsi lugeda, siis lühike ülevaade: iga üksuse puhul tuleb teha paar kalkulatsiooni ja panna paika selle keskmine suurus, relvastus (dämmivõime) jms parameetrid. Edasi opereerib iga üksus enam-vähem nagu individuaalne seikleja. Löömiseks ei kasuta ta aga oma relvaskilli, vaid oma liidri taktikaskilli (sõltuv peakujust ehk Wisdomist). Erinevate manöövrite tegemiseks jällegi liidri juhiskilli (sõltuv näokujust ehk Personalityst). Mõlemale skillile saab sõltuvalt üksusest ja situatsioonist erinevaid boonuseid - parem relvastus, turvised või taktikaline positsioon ilmnevad justnimelt nii.
Süsteemi olen katsetanud ca 200 osalisega lahingus ja peamist funktsiooni - olla mõistlikult reaalne ja võimalikult kiire - täitis ta hästi.
Parimad,