Mõtlesin ka kunagi teibist kiivrile. Paraku polnud aega, seega võtan sõna.
Arvan tõesti et larp on intensiivsem. Rollimängu seisukohast võibolla mitte (laua taga on võimalik kehastuda ümber oma füüsilist väljanägemist arvestamata), küll aga veidi teiste nurkade alt.
Esiteks elamus. Larpiga on see, et kuna läbimängitav kogemus on vahetu, siis on näiteks hirm jälitajate ees palju kordi reaalsem. Näide: drägonis on võimalik deklareerida: "Jooksen linnusenõlvast alla" mängujuht ütleb: "Ok, viska osavust". Larpis sa pead tõesti linnusenõlvast alla saama: see ei ole jooks, see on mingisugune ummisjalu tormamine mäest alla, pooleldi libisedes, seljataha vaatamata, sest sa tead, et sind saadakse kätte. Drägonis tulevad jälitajad järele, sest see on lihtne, larbil jäävad mäe otsa, sest nad pole sedavõrd motiveeritud.
Oma esimesel mängul kükitasin hääli kuuldes nõgesepõõsasse ja olin sunnitud valu ära kannatama, sest kartsin "alusetult" et mind märgatakse ja avastatakse, kui püsti tõusen.
Teiseks, mängu vahetu olemus. Drägonis on võimalik situatsioon katkestada, kainelt järele mõelda. Ootamatus situatsioonis kaob väga tihti metamängu võimaluski, drägonis on kiire otsusetarvidus alati mängujuhi poolt sunnitud ja tundub ehk ka ebaaus. Larpil on lahingus totaalne segadus ja ülevaade vastaste üle kaob mõnikord pea täielikult, sa ei löö vastast, sa lööd kedagi konkreetset keda ise valid. Larp on intensiivsem.
Nagu Toonesepp ütles: "Tohutu emotsionaalne laks".