TEHAS
Pange tähele ja võtke teadmiseks! 21 juuni 2003 saab toimuma uus ja kardetavasti ka viimane tehaselarp Tehase ajaloos. Me ei jäta kivi kivi peale, tuleb rollimäng, tuleb lahing, tuleb pikki pimedaid koridore, tuleb südametukslemise saatel ümbernurgaluuramist, tuleb öhe vilkuvaid masinate kahvatuid tulukesi ja tulete Teie.

Kohaletulek: Tehaseelanikud kella kaheks tehasesse sisse, Muud kella kolmeks välja.

Mäng on planeeritud ühepäevase ööse ulatuva üritusena Tallinnas LARPi Tehases. Teemaks postapokalüptika, tegijateks Irve, Toonesepp ja Madis.

Osavõtusummaks tuleb 35.- ja selle eest saab mängu, tehaseinventari ja ka veidi kehakinnitust õhtuseks afterpartyks.

Mängu taust

Tootjad on suutnud taasavada Tehase. On neid, kes leiavad, et see on halb ja neid, kes loodavad, et see viib inimkonna taas tõusuteele. Mäng leiab aset ühel ajahetkel mis suure tõenäosusega tehaseelanike esimeseks tõeliseks proovikiviks saab. Taust on paraku väga individuaalne ning seetõttu jagatakse kõik mängu konkreetsemat tausta puudutav materjal isiklikult ja vastavalt rollile.
Osavõtusoovist teata irve@dragon.ee või registreeri end larpilehel. Registreerimise lõpp: 17. juuni.
Valgus Pimestab

Kaitseprillidest

See pidi mööduma aastaga. Sõja ägenedes hakkas Lääs üha rohkem ja rohkem sõltuma ebatraditsioonilistest vahenditest. Üks neist oli  Projekt "Saagu Valgus", mille tarbeks varustati kogu "tsiviliseeritud" elanikkond kaitseprillidega. Paraku oli projekti varjulhoidmine keeruline ning ka Vaenlane jõudis enne projekti aktiveerimist end kaitsta...

Keegi ei tea kuidas Valgus tekib - kas tegemist on mingi keemilise reaktsiooni, nanorobotite või hoopis millegi muuga. Nii või teisiti - Valguseks nimetatakse erilist kiirgust, mis päevaalguse inimsilmale talumatuks teeb, efekt säilib varajaste hommikutundideni. Kaitsmata inimsilm jääb pimedaks mõne hetkega, ühtki ravimeetodit selle vastu seni ei ole leitud

Kõik Hävingu üleelanud inimesed kannavad spetsiaalse mineraalsisaldusega kaitseprille, mida sõjaaegsetes ladudes ilmselt ka inimkonna lõpupäevini jätkub.

Prillide kandmine on seega kõikidele mängijatele kohustuslik.
Radiatsioon

Kliimast

Tuumatalve mõju kohta Globaalsele Soojenemisele võis kahekümne esimese sajandi algul vaid nalja teha. Hävingu järgselt võib aga tõdeda, et see mõju oli tühine. Põlengute ja saastamisega õhku tekkinud süsinikdioksiid ning soojem kliima on väga hästi mõjunud taimekasvule. Legende saaki varitsevatest taimedest peetakse siiski tublisti liialdatuiks.

Samas toitub tehaserahvas puhtast, turvalisest ning kosutavast sünteestoidust.

Maailmast

Paarkümmend aastat on möödunud ajast, mil aastanumbrid kaotasid oma tähenduse. Kolmas Maailmasõda on lõppenud, ainsaks kaotajaks inimkond ise. Sõjast ja selle põhjustest enam ei kõnelda, maailm on just hakanud vaatama tulevikku. Kõnnumaal  rändavatele mandunud korilashõimudele vastukaaluks on tekkinud kaupmehi ja neid kaitsvaid salku koondav liit. On kohti, kus progressiivsemad teadlased püüavad taaselustada inimtsivilisatsooni hüvesid, samas kui leidub ka neid, kes soovivad teadmiste ja relvade abil domineerida või tegelevad hoopis inimkaubandusega. Tehaserahva seas käärivad aga hoopis teiselaadsed sündmused...

             

Hävingust

Hävingust kui sündmusest endast ei kõnelda. Sellel päeval kaotas inimkond mõneks piinarikkaks tunniks oma eksistentsi mõtte, soovi ning sellega saavutatu. Säilisid vaid tasapisi murenema hakkavad linnad, tühermaa, ning kõiki ümbritsev surmav Valgus.

See oli liiga jube, et teadvusel olnud ellujäänud sellest täna midagi rääkida sooviksid.

On aeg vaadata tulevikku.

Relvadest

Kahekümne esimese sajandi keskpaigaks olid elektrirelvad oma odavuse, suhtelise hääletuse ning tõhususe tõttu püssirohul põhinevad relvad välja tõrjunud.

Elektirelvade tööpõhimõte on lihtne - laetud relvast lastakse välja kuul, mis tabamusel vabastab surmava elektrilaengu. Kuulile antakse kiirendus suruõhu või, lihtsama tsiviilmudeli korral, pingestatud vedru abil. Kuulid koosnevad elektrit juhtivast väliskestast ning selle sees olevast isoleeritud tuumast, mis pärast püssitorust väljumist põrutuse peale vastu väliskesta põrkab.

Laadimata säilivad vastvalmistatud kuulid 5 aastat, paraku tähendab see seda, et ka kõige uuemad kuulid on hetkeks lootusetult aegunud. Enne sõda toodetud miljarditest kuulidest omavad laengut vaid tühine kümnendik, ning needki kaotavad läbi õhu lennates suure osa oma laengust. Nii ongi kujunenud olukord, milles pikema vahemaa läbinud kuulid vaid uimastavad. Lähilaskudel on säilinud esialgne surmav toime. Töötavaid ning mittetöötavaid kuule sorteeritakse piinliku hoolega ning laetud kuule võib kõnnumaal raha asemel kasutada. Ka uimastatud inimene on õiges kohas rohkem väärt kui surnu.

Airsoftide tabamus on üle 1-meetrise vahemaa puhul ainult uimastav (60 sek). Tapmine toimub 10-ni lugemise reeglite kohaselt või lähilasuga. (Pähe ja kubemesse nagu ikka ei lööda-lasta)

Reeglistik

Reeglistik on tuttav Panic Productioni reeglistik, arvestades, et maailm on reaalne ning võlureid - preestreid loitsimas näha ei saa. Lisaks on paar täiendust:

Elektrirelvad
- loe vasakult

Tolmupomm
- kas visatav või mehhanismi poolt heidetud paberkotike jahu või kriidiga. Tabamus uimastab 60 sekundks.

Uimastamine löögiga
- pai reegel

Piinamine
- kõdistamine

Tassimine
- Mitme kandja korral kätt õlal hoides, ühe kandja korral ainult reaalne tassimine

Surnu silt - kriidiga maha tõmmatud inimkuju, selle sees kiri haavade kirjeldusega ("terariistahaav kuklas", "kõrbenud tunkeserv")

Hoiatus!

Tehas on tõeliselt ohtlik koht! On ventilatsiooniauke, mis viivad läbi põrandate, on uksi, mis avanevad kolmandalt korruselt õue, tühasid liftišahte, peakõrgusel olevaid raudtalasid jne. Teeme oma parima, et säärased kohad lindiga ära märkida, kuid täiust garanteerida ei saa.

Ära unusta et need ohud võivad varitseda ka pimedas just siis kui kellegi eest põgened. Seega on tark alati kaasas kanda mingit valgustust, olla topeltlisaettevaatlik, ning joosta, pimedas varitseda vaid tuntud kohtades.

Sellele mängule tuled täie teadmisega, et maja on ohtlik nagu ühele Kolmandas Maailmasõjas kannatada saanud hoonele kohane.

Igaks juhuks mainime: Vanusepiirang 15 nagu kombeks.

Läheneme tehasele


©2003 Irve
Lehe valmistamisel on kasutatud Tsernobõli katastroofijärgseid fotosid ning pilte varsti valmivast mängust STALKER:Oblivion Lost