Pange tähele
ja võtke teadmiseks! 21 juuni 2003 saab
toimuma uus ja kardetavasti ka viimane tehaselarp Tehase ajaloos. Me ei
jäta kivi kivi peale, tuleb rollimäng, tuleb lahing, tuleb
pikki pimedaid koridore, tuleb südametukslemise saatel
ümbernurgaluuramist, tuleb öhe vilkuvaid masinate kahvatuid
tulukesi ja tulete Teie.
Kohaletulek: Tehaseelanikud kella kaheks tehasesse sisse, Muud kella kolmeks välja.
Mäng on planeeritud ühepäevase ööse ulatuva
üritusena Tallinnas LARPi Tehases. Teemaks postapokalüptika,
tegijateks Irve, Toonesepp ja Madis.
Osavõtusummaks tuleb 35.-
ja selle eest saab mängu, tehaseinventari ja ka veidi
kehakinnitust õhtuseks afterpartyks.
Mängu taust
Tootjad on suutnud taasavada Tehase. On neid, kes leiavad, et see on
halb ja neid, kes loodavad, et see viib inimkonna taas
tõusuteele. Mäng leiab aset ühel ajahetkel mis suure
tõenäosusega tehaseelanike esimeseks tõeliseks
proovikiviks saab. Taust on paraku väga individuaalne ning
seetõttu jagatakse kõik mängu konkreetsemat tausta
puudutav materjal isiklikult ja vastavalt rollile.
Osavõtusoovist
teata irve@dragon.ee või
registreeri end larpilehel. Registreerimise lõpp: 17. juuni.
|
|
Kaitseprillidest
See pidi mööduma aastaga. Sõja ägenedes hakkas
Lääs üha rohkem ja rohkem sõltuma
ebatraditsioonilistest vahenditest. Üks neist oli Projekt
"Saagu Valgus", mille tarbeks varustati kogu "tsiviliseeritud"
elanikkond kaitseprillidega. Paraku oli projekti varjulhoidmine
keeruline ning ka Vaenlane jõudis enne projekti aktiveerimist
end
kaitsta...
Keegi ei tea kuidas Valgus tekib - kas tegemist on mingi keemilise
reaktsiooni, nanorobotite või hoopis millegi muuga. Nii
või teisiti - Valguseks nimetatakse erilist kiirgust, mis
päevaalguse inimsilmale talumatuks teeb, efekt säilib
varajaste hommikutundideni. Kaitsmata inimsilm jääb pimedaks
mõne hetkega, ühtki ravimeetodit selle vastu seni ei ole
leitud
Kõik Hävingu üleelanud inimesed kannavad spetsiaalse
mineraalsisaldusega kaitseprille, mida sõjaaegsetes ladudes
ilmselt ka inimkonna lõpupäevini jätkub.
Prillide kandmine on seega
kõikidele mängijatele kohustuslik.
|
Kliimast
Tuumatalve mõju kohta Globaalsele Soojenemisele võis
kahekümne esimese sajandi algul vaid nalja teha. Hävingu
järgselt võib aga tõdeda, et see mõju oli
tühine. Põlengute ja saastamisega õhku tekkinud
süsinikdioksiid ning soojem kliima on väga hästi
mõjunud taimekasvule. Legende saaki varitsevatest taimedest
peetakse siiski tublisti liialdatuiks.
Samas toitub tehaserahvas puhtast, turvalisest ning kosutavast
sünteestoidust.
|
Maailmast
Paarkümmend aastat on möödunud ajast, mil aastanumbrid
kaotasid oma tähenduse. Kolmas Maailmasõda on
lõppenud, ainsaks kaotajaks inimkond ise. Sõjast ja selle
põhjustest enam ei kõnelda, maailm on just hakanud
vaatama
tulevikku. Kõnnumaal rändavatele mandunud
korilashõimudele vastukaaluks on tekkinud kaupmehi ja neid
kaitsvaid salku koondav liit. On kohti, kus progressiivsemad teadlased
püüavad taaselustada inimtsivilisatsooni hüvesid, samas
kui leidub ka neid, kes soovivad teadmiste ja relvade abil domineerida
või tegelevad hoopis inimkaubandusega. Tehaserahva seas
käärivad aga hoopis teiselaadsed sündmused...
|
Hävingust
Hävingust kui sündmusest endast ei kõnelda. Sellel
päeval kaotas inimkond mõneks piinarikkaks tunniks oma
eksistentsi mõtte, soovi ning sellega saavutatu. Säilisid
vaid tasapisi murenema hakkavad linnad, tühermaa, ning
kõiki
ümbritsev surmav Valgus.
See oli liiga jube, et teadvusel olnud ellujäänud sellest
täna midagi rääkida sooviksid.
On aeg vaadata tulevikku.
|
|
Relvadest
Kahekümne esimese sajandi keskpaigaks olid elektrirelvad oma
odavuse, suhtelise hääletuse ning tõhususe
tõttu
püssirohul põhinevad relvad välja tõrjunud.
Elektirelvade tööpõhimõte on lihtne - laetud
relvast lastakse välja kuul, mis tabamusel vabastab surmava
elektrilaengu. Kuulile antakse kiirendus suruõhu või,
lihtsama tsiviilmudeli korral, pingestatud vedru abil. Kuulid koosnevad
elektrit juhtivast väliskestast ning selle sees olevast
isoleeritud
tuumast, mis pärast püssitorust väljumist
põrutuse
peale vastu väliskesta põrkab.
Laadimata säilivad vastvalmistatud kuulid 5 aastat, paraku
tähendab see seda, et ka kõige uuemad kuulid on hetkeks
lootusetult aegunud. Enne sõda toodetud miljarditest kuulidest
omavad laengut vaid tühine kümnendik, ning needki kaotavad
läbi õhu lennates suure osa oma laengust. Nii ongi
kujunenud
olukord, milles pikema vahemaa läbinud kuulid vaid uimastavad.
Lähilaskudel on säilinud esialgne surmav toime.
Töötavaid ning mittetöötavaid kuule sorteeritakse
piinliku hoolega ning laetud kuule võib kõnnumaal raha
asemel kasutada. Ka uimastatud inimene on õiges kohas rohkem
väärt kui surnu.
Airsoftide tabamus on üle 1-meetrise vahemaa
puhul ainult uimastav (60 sek). Tapmine toimub 10-ni lugemise reeglite
kohaselt või lähilasuga. (Pähe ja kubemesse nagu ikka
ei lööda-lasta)
|
Reeglistik
Reeglistik on tuttav Panic Productioni
reeglistik, arvestades, et maailm on reaalne ning võlureid -
preestreid loitsimas näha ei saa. Lisaks on paar täiendust:
Elektrirelvad - loe vasakult
Tolmupomm - kas visatav või mehhanismi poolt heidetud
paberkotike jahu või kriidiga. Tabamus uimastab 60 sekundks.
Uimastamine löögiga - pai reegel
Piinamine - kõdistamine
Tassimine - Mitme kandja korral kätt õlal hoides,
ühe kandja korral ainult reaalne tassimine
Surnu silt -
kriidiga maha tõmmatud inimkuju, selle sees kiri haavade
kirjeldusega ("terariistahaav kuklas", "kõrbenud tunkeserv")
|
Hoiatus!
Tehas on tõeliselt ohtlik koht! On ventilatsiooniauke, mis
viivad läbi põrandate, on uksi, mis avanevad kolmandalt
korruselt õue, tühasid liftišahte, peakõrgusel
olevaid raudtalasid jne. Teeme oma parima, et säärased kohad
lindiga ära märkida, kuid täiust garanteerida ei saa.
Ära unusta et need ohud võivad varitseda ka pimedas just
siis kui kellegi eest põgened. Seega on tark alati kaasas kanda mingit
valgustust, olla topeltlisaettevaatlik, ning joosta, pimedas varitseda
vaid tuntud kohtades.
Sellele mängule tuled
täie teadmisega, et maja on ohtlik nagu ühele Kolmandas
Maailmasõjas kannatada saanud hoonele kohane.
Igaks juhuks mainime: Vanusepiirang 15 nagu kombeks.
|
|